Доставка и плащане
За да можете да ползвате нашата услуга доставка е необходимо да се спазват някои основни правила:
1. Доставката се извършва в определен от нас ден, като най-малко 24 часа преди това ние ще ви се обадим за уточнение.
2. Доставката се извършва в предварително съгласуван с вас промеждутък от 2 часа.
3. Доставката е до входа на вашата жилищна сграда без качване по етажи.
4. Служителят ни изчаква най-много 15 мин. ако няма кой да приеме поръчаните от вас мебели в уговорения ден и час.
5. В случай, че не сте на адреса след предварително уговорен ден и час, при повторна доставка се начисляват отново 20 лв!
-Извършваме доставка на закупените от нас продукти до всяка достъпна за нашия транспорт точка в границите на република България за 10-20 лв.
-Наш сътрудник от отдел ДОСТАВКИ ще се свърже с Вас поне ден-два предварително, за да уточните деня и часовия диапазон, в които е удобно да доставим Вашата покупка. Това е момента, в който може да направим допълнителни уточнения, за да улесним процеса максимално.
-Автомобилите на нашата компания доставят по график, съобразен с предпочитанията и на другите предвидени за доставка клиенти, затова поставяме условен интервал от 2 часа за да компенсираме забавяне заради разтоварване, трафик, атмосферни условия или други обстоятелства, които могат да възникнат по време на този процес.
-Шофьора ще Ви се обади при завършване на предишната доставка, за да прогнозирате по-точно кога ще е при Вас.
-Обичайното време за получаване и приемане на доставяните продукти е около 15 минути – точно толкова и ще Ви изчака и той на адреса в случай, че няма никой в договореното време. Другите ни клиенти също са нетърпеливи да получат новата си придобивка.
-Ако никой не посрещне договорената доставка ще трябва да изчакате организирането на нова доставка, като целия процес описан по-горе се повтаря – цената на доставката също.
-Когато всичко мине гладко и се срещнем в уреченото време на уреченото място ще можете да приемете Вашата поръчка, като нашия шофьор с удоволствие ще Ви помогне да я свалите от автомобила, но внасянето и/или качването, споделете с приятели.
-След като се уверите, че стоката е доставена така, както е произведена, т.е. без забележки по цялостта, ще удостоверим това с приемно-предавателен протокол и ще можете да я доплатите както в брой, така и с карта чрез мобилните ПОС терминали, с които са оборудвани нашите автомобили.
ВАЖНО !
-При приемане на поръчката си задължително отворете и поверете стоката пред нашия представител извършващ доставката, за установяването на евентуални проблеми.
-Гаранциите не важат за счупени стъкла/огледала, скъсано, протрито, надраскано, наранени детайли, след подписване на приемо-предавателен протокол.
-При установяване на проблем го опишете в приемно-предавателния протокол, в раздел ЗАБЕЛЕЖКИ. Така заявявате съгласие да получите стоката в този вид и стартирате процедура по отстраняване на конкретната рекламация.
-Без този документ, удостоверяващ наличието на проблем губите правото си на безплатна рекламация и при последвало установяване на дефект и/или липса те могат да бъдат отстранени и възстановени срещу съответното заплащане.
-Мебели ВЕКО ЕООД не носи отговорност в случай, че закупената стока не може да бъде внесена в жилището на клиента по обичаен метод (през входната врата). В такъв случай, клиентът има право да се откаже от закупената стока като разходите за доставка и транспорт остават за негова сметка.