Меню
Количка

Доставка и плащане

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ДО ВСЯКО КЪТЧЕ НА БЪЛГАРИЯ

За да можете да ползвате нашата услуга безплатна доставка е необходимо да се спазват някои основни правила: 

1. Направената от Вас поръчка да е на стойност над 250 лв без значение от броя продукти в нея.

2. Доставката се извършва в определен от нас ден, като най-малко 24 часа преди това ние ще ви се обадим за уточнение.

3. Доставката се извършва в предварително съгласуван с вас промеждутък от 2часа.

4. Доставката е до входа на вашата жилищна сграда без качване по етажи.

5. Служителят ни изчаква най-много 15 мин. ако няма кой да приеме поръчаните от вас мебели в уговорения ден и час.

6. В случай, че не сте на адреса след предварително уговорен ден и час, при повторна доставка се заплаща 25 лв за корпусна мебел и 35 лв. за мека мебел!


-Извършваме БЕЗПЛАТНА доставка на закупените от нас продукти до всяка достъпна за нашия транспорт точка в границите на република България над 250 лв. 

-Наш сътрудник от отдел ДОСТАВКИ ще се свърже с Вас поне ден-два предварително, за да уточните деня и часовия диапазон, в които е удобно да доставим Вашата покупка. Това е момента, в който може да направим допълнителни уточнения, за да улесним процеса максимално.

-Автомобилите на нашата компания доставят по график, съобразен с предпочитанията и на другите предвидени за доставка клиенти, затова поставяме условен интервал от 2 часа за да компенсираме забавяне заради разтоварване, трафик, атмосферни условия или други обстоятелства, които могат да възникнат по време на този процес.

-Шофьора ще Ви се обади при завършване на предишната доставка, за да прогнозирате по-точно кога ще е при Вас.

-Обичайното време за получаване и приемане на доставяните продукти е около 15 минути – точно толкова и ще Ви изчака и той на адреса в случай, че няма никой в договореното време. Другите ни клиенти също са нетърпеливи да получат новата си придобивка.

-Ако никой не посрещне договорената доставка ще трябва да изчакате организирането на нова доставка, като целия процес описан по-горе се повтаря – цената на доставката също.

-Когато всичко мине гладко и се срещнем в уреченото време на уреченото място ще можете да приемете Вашата поръчка, като нашия шофьор с удоволствие ще Ви помогне да я свалите от автомобила, но внасянето и/или качването ? споделете с приятели.

-След като се уверите, че стоката е доставена така, както е произведена, т.е. без забележки по цялостта ? ще удостоверим това с приемно-предавателен протокол и ще можете да я доплатите както в брой, така и с карта чрез мобилните ПОС терминали, с които са оборудвани нашите автомобили.


ВАЖНО !

-При приемане на поръчката си задължително отворете и поверете стоката пред нашия представител, извършващ доставката за установяването на евентуални проблеми.

-Рекламация на стъкла и огледала става САМО при получаване.

-При установяване на проблем го опишете в приемно-предавателния протокол, в раздел ЗАБЕЛЕЖКИ. Така заявявате съгласие да получите стоката в този вид и стартирате процедура по отстраняване на конкретната рекламация.

-Без този документ, удостоверяващ наличието на проблем губите правото си на безплатна рекламация и при последвало установяване на дефект и/или липса те могат да бъдат отстранени и възстановени срещу съответното заплащане.

-ВЕК РОЛ ЕООД не носи отговорност в случай, че закупената стока не може да бъде внесена в жилището на клиента по обичаен метод (през входната врата). В такъв случай, клиентът има право да се откаже от закупената стока като разходите за доставка и транспорт остават за негова сметка.


                                              (СКЛАДОВА БАЗА VEKO)

                                               42.060409N,24.470354E